sparclinux

Ludek Finstrle luf na gvid.cz
Pondělí Březen 6 17:30:55 CET 2000

>    Provozuji Linux/SPARC (Red Hat, momentalne 6.0) na Classicu (sun4m) a
> je to 100% stabilni a bezproblemove:
>
> sun:~$ uptime
>   2:12pm  up 131 days, 56 min,  1 user,  load average: 0.04, 0.03, 0.00

No ja mel problemy s Xy x jadro. Mozna v nejnovejsi distribuci je to jiz
vyreseno. On ten problem byl v preoptimalizovani jadra :o))
Pak mi Xy padaly az 10 denne (jen Xy). A to nebylo ono. Pomohl downgrade
jadra, ci prelozit jadro starym gcc. Jinak je SPARC/Linux plne stabilni.
Ja mam SS2 a delalo to i na nejakym IPX-ku tusim.

Luf