Routovani Sendmailu

Karel_Moravec na orcz.cz Karel_Moravec na orcz.cz
Pondělí Březen 6 15:17:24 CET 2000

Zdravim,

resim u nas jeden problem se sendmailem a narazil jsem ...

Jedna se mi o preroutovani posty pro urcitou domenu pres ruzne stroje, neco
ve stylu UUCP.

Situace je takova:
Prichozi posta prijde na hlavni server (MX zaznam v DNS), odtud bych ale
potreboval, aby zpravy pro
tuto domenu prosly na pocitac 2 (internetova IP a WaveLan IP), ktery je
pripojen na WaveLan a pres
Wavelan prosli az na konecny linuxovy server pro danou instituci. Zkratka
potrebuji specifikovat pres
ktere pocitace ma posta projit, bez toho aniz by bylo nastaveno normalni
routovani (/sbin/route).

Neco jsem jiz hledal, ale neuspel. Nevim napriklad jestli funguje direktiva
pathtable i pro neco jine
nez UUCP.

Dik za odpoved.

S pozdravem