S3 Trio3D/2X rev. 2

Pondělí Březen 6 16:05:11 CET 2000

Radek Skokan (skokan na lanprojekt.cz) wrote:
: Nazdar,
: Chtel bych si rozchodit zminenou videokrtu a nevim jak...
: V archivu konference jsem nasel odkaz na stranky xfree faq a tam se pise o
: problemu s tou samou, ale ne "rev. 2". Kdyz si nastavim ChipID=blabla, chova
: se porad spatne, ale uz aspon trochu jinak: k tomu nadherne pomalemu
: vykreslovani se pridava jeste takova transparentnost. Je to sice pekne, ale
: nevite nekdo, jak ji rozchodit spravne?

Ja jsem se s ni trapil do doby nez jsem nainstaloval XFree86 3.3.6.
Pak se rozebehla na prvni pokus.

Leos Bitto