dynamicky apache

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pondělí Březen 6 17:30:47 CET 2000

On Mon, Mar 06, 2000 at 05:20:47PM +0100, Petr Novotny wrote:

> Mozna jsem mimo, ale nestaci nejaky skriptik, ktery by vracel
> presmerovani na Location: $USER.html a v .htaccess by bylo, ze
> pro spusteni toho skriptiku je vyzadovan validni user?

  nebo sloziteji pomoci php (schematicky):

   <autentifikace>
   failed:
     say something;
     exit;
   passed:
     include($user.php);

      Ferda Prantl
--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl