dynamicky apache

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pondělí Březen 6 17:37:12 CET 2000

Este raz aby ste ma chapali.
Potrebujem k tomu dokopat apache. Nie nejaky skript.
A nejde mi o to aby na nejaky subor bola kontrola uzivatela ale presne
naopak. Podla uzivatela aby sa vybral subor, ktory sa otvori.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }