PPP a dial on demand II

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Úterý Březen 7 09:18:37 CET 2000

Měl jsem podobný problém - snažil se mi přes modem posílat broadcasty na síť,
která byla momentálně vypnutá. Jednak jsem našel a odstavil démona, který se
snažil na nedostupnou síť dostat, a jednak jsem nastavil pravidla pomocí
ipchains. Pro zjištění by mohlo pomoci nastavi v ipchains, ať veškeré pakety
na output pro interface ppp loguje.

Na druhou otázku mne napadají dvě řešení:
+ nenastavovat ppp jak default bránu, ale pouze pro konkrétní adresu;
+ nastavit ipchains tak, aby v offline režimu forwardoval pouze na určené
  adresy, v online režimu i ty ostatní.

Slávek.