Problém se sitovou kartou na REDHAT 6.1

Jan Polacek Jan.Polacek na p5.f18.n420.z2.fido.cz
Úterý Březen 7 10:24:37 CET 2000

Zdarec Havranek,

Ctvrtek Brezen 02 2000 16:04, Havranek Pavel =:-v =------------> All:
 HP> Control panelu spustil sitovou konfiguraci. Zadal jsem kartu Token
 HP> Ring a ostatni parametry. Pote jsem restartoval "network" a dostal
 HP> jsem nasledujici hlasku: Bringing up interface tr0 Delaying tr0
 HP> initialization - FAILED. Mam dojem, ze sitove nastaveni mam v
 HP> poradku
 HP> (chce to jen IP adresu a Netmask). Takze pujde asi o kartu, ta mi
 HP> vsak
 HP> pod WNT chodi.
Pust si linuxconf, nastav si IPcko a netmask, potom nastav interface
(asi tr0) a nastav modul, ale nezadavej mu parametry. Nevim jak je to u
tokenringovych karet, ale obecne sem mel problemy, kdyz sem zadaval
modulum parametry. Kdyz sem je nezadal a nechal jadro, at si to samo
ocmucha, vse chodilo bez problemu. Nejsem jedinej, kdo mel stejnej
problem, takze tohle by mohl byt ten samy priklad. Lip ti poradit
neumim, protoze s tokenringem nemam zadne zkusenosti.

Cauky
                                                  Honza đB-Q