Mobil

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Březen 7 10:45:19 CET 2000

> Jeste jednou se ptam na Linux ready mobil, trochu jsem
> doufal, ze mi odpovis ty. Takze
> muzes mi doporucit jaky mobil si koupit , cenova relace do
> 10K kc. Jde mi opravdu hlavne
> o kompatibilitu s linuxem.
>
> 				Dan

Mate-li moznost opatrit si nekde Praktickou elektroniku c.2/2000, je tam
popsana vyroba propojovacich kabelu mezi mobilem a PC. Na zaver clanku je
zminen SW pro setavu mobil/PC a figuruje tam i gnoki pod linuxem. Vse se to
ale tyka pouze telefonu Nokia a jejich typu. Rad bych vam je popsal, tech
typu tam bylo min. osm, ale to cislo nemam po ruce. Najisto pouze vim, ze
pod linuxem pracuje SW gnoki a podporuje radu mobilnich telefonu Nokia. O
pouziti jinych typu mobilu, ci jineho SW pod linuxem jsem zatim neslysel.
(to ale nevylucuje jejich existenci). Shrnu-li to, jde li o kompabilitu
mobilu s linuxem, soustredte se na nektery typ Nokia.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz