VYRESENO: Re: WIne 20000227 a LN 4.6

Martin Trcka mtrcka na smpas.cz
Úterý Březen 7 08:53:03 CET 2000

Martin Trcka wrote (Po, 06 bře 2000)
> Pavel Kankovsky wrote (Sat, 04 Mar 2000)

> Jak uz jsem psal, spoustim klienta.

Mno, uz mi to funguje perfektne, problem byl v tom, ze fat32 partition byla
namontovana rootem a tim padem vsechny soubory a predevsim adresare mely povolen
zapis jenom pro roota. LN jsem vsak spustel pod beznym uctem. Nyni si fs
mountuje user a jede to.

Ty hlasky uvedene vyse pretrvavaji, nicmene to uz me neboli.

--
"...Naucte se milovat sve problemy"

Martin Trcka, sysadmin at SMP, a.s.
mailto: mtrcka na smpas.cz