VYRESENO: Re: WIne 20000227 a LN 4.6

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Březen 8 19:31:09 CET 2000

On Tue, 7 Mar 2000, Martin Trcka wrote:

>Mno, uz mi to funguje perfektne, problem byl v tom, ze fat32 partition byla
>namontovana rootem a tim padem vsechny soubory a predevsim adresare mely povolen
>zapis jenom pro roota. LN jsem vsak spustel pod beznym uctem. Nyni si fs
>mountuje user a jede to.
>
>Ty hlasky uvedene vyse pretrvavaji, nicmene to uz me neboli.

Uffff... to by clovek necekal;-) Mimochodem, myslim, ze
novejsi distribuce winu to budou mit jednodussi. Uvazuje se
o tom, ze by kazdy uzivatel mel svoje "c:" nekde ve svem
domovskem adresari a vsechno potrebne by tam mel nalinkovano
pres symlinky. Takze by si tam kazdy uzivatel mohl
nainstalovat, co by se mu zlibilo; pokud by chtel instalator
menit neco systemoveho, proste by prepsal symlink normalnim
souborem....

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/