Mobil

Daniel Smolik Smolik na corpus.cz
Úterý Březen 7 11:10:44 CET 2000

"Pavel Janik ml." wrote:

>    From: Daniel Smolik <Smolik na corpus.cz>
>    Date: Tue, 07 Mar 2000 09:20:43 +0100
>
> Ahoj,
>
>    > Jeste jednou se ptam na Linux ready mobil, trochu jsem
>    > doufal, ze mi odpovis ty. Takze
>    > muzes mi doporucit jaky mobil si koupit , cenova relace do
>    > 10K kc. Jde mi opravdu hlavne
>    > o kompatibilitu s linuxem.
>
> samozřejmě mohu, ale jak jsem psal již v prvním mailu - chci vědět, co od něj
> očekáváš ve spolupráci s Linuxem.
Abych rekl pravdu, halvne me zajima budouci podpora. Zatim
mi bude stacit zalohovat seznam, posilat
SMS. V budoucnu, az si poridim Palm treba takovy telnet pres
mobil nekam .....
Hlavne mi, ale jde, jak jsem psal, o to jaka je podpora od
firmy ohledne informaci o protokolech atp.
No proste aby, mi ten telefon fungoval i za 2 roky.

				Dan

--
Daniel Smolik
http://www.corpus.cz