Mobil

Vladislav Cerny blackie na zf.jcu.cz
Čtvrtek Březen 23 12:58:43 CET 2000

On Tue, 7 Mar 2000, Daniel Smolik wrote:

> Abych rekl pravdu, halvne me zajima budouci podpora. Zatim
> mi bude stacit zalohovat seznam, posilat
> SMS. V budoucnu, az si poridim Palm treba takovy telnet pres
> mobil nekam .....
> Hlavne mi, ale jde, jak jsem psal, o to jaka je podpora od
> firmy ohledne informaci o protokolech atp.
> No proste aby, mi ten telefon fungoval i za 2 roky.
>
> 				Dan

Podle meho posledniho pruzkumu zatim vypada "nejlepe" Nokia 6210
<http://www.nokia.com/phones/6210/>.
Na mistni trh by se mohla dostat za nekolik malo mesicu (slysel jsem, ze po
zkusenostech s nedostatkem nabizenych 7110 je nabidka opatrnejsi)
Pokud se nekomu jevi jako spatna volba, docela rad bych o tom vedel...

Vlada Cerny
<blackie na zf.jcu.cz>