OFFTOPIC: sms - mobil

Marian Sabo linux-cz na cps.sk
Úterý Březen 7 11:15:45 CET 2000

Zdravim

slovensky Eurotel ma jednu nevyhodu, nema u seba sluzbu mail -> sms. Urcite
Vas napadne, ale da sa posielat cez mtnsms.com a podobne. Ale ja potrebujem
jednoznacne, aby mi chodila posta na mobil, cez sms. Vola sa to tusim email
notifikacia, a eurotel-sk to na 100% neumoznuje (kedysi to mal v skuobnej
prevadzke, mail 0903XXXXXX na sms.eurotel.sk). Vsetci operatori v blizkom okoli
to podporuju ! A preto sa pytam, najde sa niekto, kto urobi shell skript
pripadne perl skript, ktory by umoznoval posielanie na mobil zhruba tak, ze
by doslo na urcenu email adresu, napriklad sms_meno na domena.sk a tam by uz
cakal procmail + uvedeny skript a doslo by to via mtnsms na mobil ET-SK.
Najde sa niekto, kto takuto vecicku ma , alebo je ochotny take nieco
spravit.. ?

Vopred dakujem za cokolvek

Maros Sabo