OFFTOPIC: sms - mobil

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Březen 7 11:20:51 CET 2000

:> Vas napadne, ale da sa posielat cez mtnsms.com a podobne. Ale ja potrebujem
:> jednoznacne, aby mi chodila posta na mobil, cez sms.

pokial to naozaj nutne potrebujes, preco si to u ET nezaplatis ?
v ponuke to maju .. a nie je to az taka palka ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying