(OffTopic)Re: Linux na vojne

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Úterý Březen 7 13:46:02 CET 2000

Vladimir Busek wrote:
> Jen bych podotkl, ze je v zakone o vykonu civilni sluzby (18/1992 Sb.)
> napsano (odst. 2):

.. snip ...

> Chtel bych upozornit na ten pozadavek pomocnych cinnosti -- jak to
> popisujete vy, mohlo by nejakeho uredniho simla napadnout, ze to
> nejsou pomocne cinnosti.

no sice mate pravdu, ale jsme v Cechach a vsadim se, ze v popisu prace
bude oficialne uklid spolecnych prostor a podobne veci :)

Mimochodem: byl jsem svedkem nasledujiciho rozhovoru (lepe receno jsem
se ho ucastnil).

 urednik OkU: civilkar musi vykonavat pomocne prace.
 ja:          takze vsichni budou zametat a starat se o nemohouci
 urednik OkU: ano, a jeste neni zaruceno, ze prijdete na radu v tom
poradi
              jak jste si podal zadost
 ja:           a jakpak to ??
 urednik OkU: no prijde domov duchodcu, ze chce kuchare, tak mu najdeme
kuchare.
 ja:	      takze kuchar muze vykonavat praci ve sve kvalifikaci, ale
vysokoskolak nemuze ?!?
 urednik OkU: zadna odpoved, mumlani a tak  podobne.

 Co z toho plyne - diskriminace nejenom v delce sluzby, ale i v tom, ze
cloveka odtrhnou od jeho oboru. Kdyz ztratite na rok a pul kontakt se
svetem IT, co budete umet ???? H**no !

 Zaplat nam vsichni bozi, ze aspon ten Brailcom existuje ...

P.S. - autor ma urcite vazby k Brailcomu, proto jeho nazor nemusi byt
zcela objektivni, ac se o to snazi.

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...