(OffTopic)Re: Linux na vojne

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Březen 7 14:07:21 CET 2000

>  urednik OkU: no prijde domov duchodcu, ze chce kuchare, tak mu najdeme
> kuchare.
>  ja:	      takze kuchar muze vykonavat praci ve sve kvalifikaci, ale
> vysokoskolak nemuze ?!?
>  urednik OkU: zadna odpoved, mumlani a tak  podobne.
>
>  Co z toho plyne - diskriminace nejenom v delce sluzby, ale i v tom, ze
> cloveka odtrhnou od jeho oboru. Kdyz ztratite na rok a pul kontakt se
> svetem IT, co budete umet ???? H**no !

 Nejlepsi na tom je, ze tu vysokou skolu PLATI STAT, ktery pak tu
kvalifikovanou a jim zaplacenou a velmi levnou pracovni silu zahodi a
posle zametat.

Ti co to vymysleli tak to brali jako tres za to, ze nechce nekdo lestit
tank. No bohuzel ten financni efekt jim nejak usel... a pak ze nejsou
penize (je jich dost, ale tecou do kanalu).

 Welcome to KOCOURKOV (made in Czech Republic)...

						Karel