linux a win 98.

Vladimir Arnost arnost na dcse.fee.vutbr.NOSPAM.cz
Úterý Březen 7 23:07:02 CET 2000

Frantisek  Bocek <xbocekf na cslab.felk.cvut.cz> wrote:
> Jirka <cechjir na hotmail.com> píše v diskusním
> příspěvku:38C0FC90.BF594BB2 na hotmail.com...

> Ano, chcete-li, aby ostatni meli pristup k souborum na Linuxu,
> nainstalujte na nej Sambu. Na stanicich Windows staci mit TCP/IP a "klient
> site Microsoft" Pro opak, tj. mit pristup z linuxu k souborum na stanicich
> Windows, je vhodne nainstalovat SMBFS - programy smbmount a smbumount (je
> na CD Redhat)

Je hezke, ze to jde pres TCP/IP, ale nevi nekdo o necem, co by mi
zpristupnilo Win9x/NT pocitace, ktere sdili soubory pres IPX pripadne
NetBEUI protokol? Pristup pres TCP/IP nemuzu pouzit (je z bezpecnostnich
duvodu na cele siti zakazan). Moc me nebavi bootovat do Win9x jen proto,
abych mohl komunikovat s ostatnimi na siti.

Hledal jsem na siti uz mockrat, ale vzdycky marne. Pouze u Samby je nekde v
dokumentaci na Webu poznamka, ze nejsem jediny, kdo by rad videl podporu
NetBEUI nebo nejakeho jineho transportniho protokolu.

Zkousel to uz nekdo rozchodit?

Diky za odpoved,
  Vlada
--
Vladimir Arnost, Brno University of Technology, Czech Republic          v
Can you imagine the silence if everyone said only what he knows?--KAREL CAPEK