SendMail - menenie odchodziej adresy

Marian Schubert maio na stoupa.sh.cvut.cz
Středa Březen 8 01:00:53 CET 2000

Roka Juraj - Elef wrote:

>           ^^^^^^^^^^
>
>  To uz bolo tak davno, co sme sa tu vadili o tom, ze otazky na sendmail
> sem nepatria? Vyzera to ako totalna ignoracia nejakych pravidiel, co tu
> su. Alebo to predsa len nevadi? Potom nechapem, o com bola ta siahodlha
> debata par mesiacov (dva-tri?) dozadu.

no sorry ale nevidim dovod aby som sa koli jednej veci prihlasoval do
mlistu pre sendmail. Nepoviem keby som chcel sendmail nakonfigurovat na
neviem ake zverstva tak vtedy by to uz na nieco bolo ale ....

--

Futurama: You gotta do what you gotta do.

First: Marian     Age:    18       Email: maio na i.am    ICQ:50296124
Last:  Schubert   Gender: Male     Location: Prague, Czech Republic
Nick:  Maio                        Homepage: http://i.am/maio