SendMail - menenie odchodziej adresy

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Březen 8 08:42:41 CET 2000

> no sorry ale nevidim dovod aby som sa koli jednej veci prihlasoval do
> mlistu pre sendmail. Nepoviem keby som chcel sendmail nakonfigurovat na
> neviem ake zverstva tak vtedy by to uz na nieco bolo ale ....

> First: Marian     Age:    18       Email: maio na i.am    ICQ:50296124
> Last:  Schubert   Gender: Male     Location: Prague, Czech Republic
> Nick:  Maio                        Homepage: http://i.am/maio

Ked ste liezli do tejto konferencie mali ste si precitat jej pravidla a
v nich je jasne napisane ze, *sendmail* > sendmail na linux.cz.
Ked sa Vam to nezda, nikto vas tu nedrzi ale laskavo dodrziavajte
pravidla.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{     JS3417-RIPE        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }