linux a win 98.

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Březen 8 10:37:42 CET 2000

| Odesílatel: Jan ' Kozo ' Vajda <jvajda na somi.sk>
|
| :> Hledejte mars nwe, pak budete mit kompletni novellacky server z Linixu
| :> vcetne IPX. Jede sice o neco pomaleji nez novell, ale je zadarmo.
|
| zda sa mi, ze minuly mail nejako prebehol bez zaujmu, tak otazku este raz
| zopakujem ..
|
| dokaze mars nwe emulovat aj novellacky system pristupovych prav ?
| novel pozna iny sposob ako len user, group, other a chcel by som vediet
ako
| toto potom implementuje linux v mars-e ..

V Novellu se moc uz nevyznam, prece jenom jsem ho naposledy instaloval pred
7-8 lety a od te doby jsem ho jako spravce ani nevidel. Ale na atributy
jako ARWECSFX (nebo nejak) co ma novell tak nevim kde nastavit. Zvlaste
C(reate) bylo velmi zajimave, protoze to mohl uzivatel soubor vytvorit, ale
uz do nej nemohl znovu zapisovat. To mi taky chybi.

Pokud jde jenom o loginy, myslim si, ze by se mozna dalo kouzlit s tim, jak
mars pouziva loginy linuxu (tedy ze se lognete jako pepa_novak do marsu a v
linuxu jste jako treba user modemista (to ale nemusite vubec jako uzivatel
marsu vedet).

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications