Novell ( Was: linux a win 98. )

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Středa Březen 8 10:50:23 CET 2000

:> V Novellu se moc uz nevyznam, prece jenom jsem ho naposledy instaloval
:> pred 7-8 lety a od te doby jsem ho jako spravce ani nevidel. Ale na
:> atributy jako ARWECSFX (nebo nejak) co ma novell tak nevim kde nastavit.
:> Zvlaste C(reate) bylo velmi zajimave, protoze to mohl uzivatel soubor
:> vytvorit, ale uz do nej nemohl znovu zapisovat. To mi taky chybi.

presne toto ma zaujimalo a cakal som, ze ludia, co s tym ( marsom ) maju
skusenosti a poznaju novell budu vediet odpovedat ..

podla tohoto mailu to vyzera, ze s tym vela neporiesim ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying