login bez hesla

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Březen 8 14:34:54 CET 2000

| Odesílatel: Petr Novotny <Petr.Novotny na antek.cz>

| Ach tak. Spatne jsem vas pochopil. Dve moznosti:
| 1. Bud mu vnutit ekvivalent prazdneho hesla do /etc/shadow. (To
| jste zkousel? Neslo to? Zkuste si pres crypt() zakodovat prazdny
| string.)
| 2. Pridat do /etc/pam.d/login pred pam_pwdb
| auth sufficient  /lib/security/pam_listfile.so onerr=fail sense=allow
| item=user file=/etc/uzivatele_bez_hesla
| (to cele na jednu radku)
|
| Pokud se nepletu, #2 se na heslo ptat nebude, #1 ano a vezme
| prazdne.

Dekuji za vneseni svetylka do problematiky prihlasovani. Nakonec pomohlo
smazat hvezdicku v /etc/passwd

	user:*:nn...

Ale to nezabrani, aby v budoucnu mu nekdo chytry pres passwd nedal heslo.
Takze asi stejne pouziji vasi metodu cislo 2, ktera se mi zda systemovejsi

Ti uzivatele bez hesla tam jsou takhle?

uzivatel1
uzivatel2
uzivatel3