SMTP Relay

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Březen 8 14:50:09 CET 2000

On Wed, 8 Mar 2000, Zdenek Drlik wrote:

> Dobrý den,
> chystáme se připojit firemní síť k internetu pomocí ISDN linky a
> poskytovatel nám nabízí poštu pomocí SMTP i přes tuto vytáčenou linku
> pomocí tzv. SMTP Relay. Zdá se mi to výhodnější nežli stahování pošty z

urcite - pokud za to nechce vic penez, tak je mnohem lepsi.

> mailboxu fetcmailem nebo něčím podobným, nevím ale jakým způsobem toto
> řešení funguje a jak mám nastavit sendmail na našem poštovním serveru.

Vas sendmail musite nastavit aby preposilal ihned pouze lokalni postu
a postu ven aby nechaval ve fronte, dal aby pouzival SMTP server
providera jako smarthost.

> Mohl by mi někdo popsat jak toto zhruba funguje nebo alespoň odkázat na
> nějakou dokumentaci?

Po pripojeni spustite sendmail -q aby posel frontu a vse odeslal a pak
jeste skriptik ktery se pripoji na SMTP providera ktery Vam skladuje tu
postu a pres ETRN mu sdeli ze ma zkusit vyslat postu pro Vasi domenu.