dhcpd jak omezit jenom na eth0 ?

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Středa Březen 8 16:40:19 CET 2000

Je-li jako parametr dhcpd uvedeno jméno rozhraní, dhcp se připíchne pouze
na zadané rozhraní (někde v dokumentaci jsem to našel ;).

Druhý uvedený problém jsem se snažil řešit pomocí klientem uváděného
hostname, ale bezúspěšně --> také by mne to zajímalo...

Slávek.