linux a win 98.

MariánCavojský cavojsky na soria-grey.sk
Středa Březen 8 19:46:06 CET 2000

On 3/8/00, 3:36:32 PM, Vladimir Arnost <arnost na dcse.fee.vutbr.NOSPAM.cz>
wrote regarding Re: linux a win 98.:

> At hledam jak hledam, tak tam o SMB pres NetBEUI nemuzu nic najit.
Jsou tam
(http://marc.theaimsgroup.com), kde
> se podobne veci taky probiraji, ale nikde zadny link na download.
Pouze tam
> konstatuji, ze NetBEUI je divny M$/IBM protokol a ze neni podporovany.

> Nasel jsem zajimavou stranku s odkazy na popisy NetBIOSu, NetBEUI, SMB
atd.
> http://ourworld.compuserve.com/homepages/timothydevans/nbf.htm

> Presto diky za nasmerovani, jeste se tam pokusim neco najit.

Treba hladat medzi kratkymi spravami. Islo o to, ze nieaka firma
urobila NetBEUI len je to komercne. Ci cez to pobezi Samba to neviem
povedat, ale asi kvoli tomu to bolo robene.

Marian `Cavo` Cavojsky
cavo na soria-grey.sk