linux a win 98.

Vladimir Arnost arnost na dcse.fee.vutbr.NOSPAM.cz
Čtvrtek Březen 9 11:02:25 CET 2000

Mari?nCavojsk? <cavojsky na soria-grey.sk> wrote:
> Treba hladat medzi kratkymi spravami. Islo o to, ze nieaka firma
> urobila NetBEUI len je to komercne. Ci cez to pobezi Samba to neviem
> povedat, ale asi kvoli tomu to bolo robene.

Diky. Uz jsem to nasel. Nevim proc, ale ten hledac na root.cz neprohledava
archiv kratkych zprav. Na dotaz "NetBEUI" nebo "Procom" nevrati vubec nic. :(

Firma se jmenuje Procom Technology a jejich tiskova zprava je na
http://www.procom.com/homepage/news/pr_feb00_3.html

Pisou tam, ze by se to melo stat soucasti Samby:
  "The NetBEUI stack comprises a significant body of code and several
   man-years of effort, and will be posted with the instructions and tools
   necessary for integration with Samba."

Zprava vysla 28.2. a pisou v ni, ze do konce unora :) vydaji jejich NetBEUI
stack na svem webu:
  "The NetBEUI stack will be made available on Procom's Web site by
   February-end, 2000."

Zjevne i na ne pusobi normalni Murphyho zakony, protoze je 9.3. a na jejich
webu se zatim neobjevilo nic krome te tiskove zpravy.  :(
Pockam a uvidim jestli se neco objevi.

Vlada
--
Vladimir Arnost, Brno University of Technology, Czech Republic          v
Can you imagine the silence if everyone said only what he knows?--KAREL CAPEK