pridani vymenneho HDD(sufle) a lilo - boot problem

P.K. dok13 na bigfoot.com
Středa Březen 8 20:35:37 CET 2000

zdravicko
nastal mi drobny problem po porizeni starsiho disku do truhliku na
prenaseni.
jedna se o lehce neobvyklou konfiguraci :
1. kanal IDE (hda) - disk UATA/33 (seagate) , 5 particii vfat
2. kanal IDE (hdc) - disk PIO 3 (WD), 2 particie vfat
3. kanal IDE (hde) - disk UATA/66 (IBM), 2 particie linux, 1x swap a nekolik
dalsich (NTFS, vfat)
comp sdili  linux s NT a 98, pouziva se zavadec NT, jak se o tom tady
diskutovalo pred par dny, pokud tam neni disk ad 2), je vse v poradku, ale
kdyz ho pridam, vypise se pouze LI a tam se to zastavi.
vzhledem k tomu, ze umisteni jadra zustalo i nadale na hde5 a pouze se
pridalo hdc, myslel jsem, ze to nebude mit zadny vliv.
zkousel jsem tez nabootovat z diskety se zarazenym diskem hdc, spustit
lilo, peelnout prvni sektor hde a dat ho NT zavadeci jako novy soubor, ale
nemelo to zadny efekt.
tusite nekdo, jak by se to dalo nejak rozumne a bez velkych zasahu
vyresit?
predem diky

                                   Petr