Problemy s vytacenim pppd a diald

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Čtvrtek Březen 9 09:45:39 CET 2000

Ahoj,

Vaclav Bittmann wrote:

> Ahoj
>
> mam nasledujici problem:
> pokud mam nastaveno vytaceni pres pppd ( demand dialing), tak z konzole
> i vsechny sluzby site pracuji korektne. Nicmene, jakmile se uyivatel
> prihlasi do stanice W98/2k, ktera je konfigurovana pres DHCP, tak se mi
> spusti vytaceni, ale zadne pakety pak spojenim neprojdou. DHCP
> neprideluje zadnou adresu brany. Mam pocit, ze za to muze MS IExplorer,
> ale nevim jak mu to prokazat.

Tcpdump ?

> A dalsi problem je, kdyz jsem se pokusil pppd nahradit diald ( moznost
> skriptu, monitorovani ), tak jsem vsechna nastaveni premistil do
> diald.conf, trochu predelal syntaxi. V pppd options jsem nechal jenom
> asyncmap a name . Kdyz doslo na spojovani, tak se vsechno vytocilo, ale
> po pokusu o pppd se spojeni prerusilo a pppd hodil do logu neco jako
> Vzdaleny system se prokazal, ale ja se nemam cim prokazat ( presnou
> hlasku muzu poslat, ale momentalne ji nemam po ruce ). Jeste verze RH
> 6.1, diald 0.99.1 ( z chipoveho CD s Iboxem ).

Do options pridat prikaz noauth a pak uz to pujde (ta hlaska spis znamena, ze
by byl rad, aby se mu prokazal protejsi system). Do diald.conf pridat debug 9 a
pak se do messages budou vypisovat i vsechny pakety s tim, jestli byly
akceptovany pro diald jako prodlouzeni spojeni, nebo jestli byly ignorovany.

    Jarda

  Ing. Jaroslav Stribrsky
  Vysoka skola chemicko-technologicka
  Ustav pocitacove a ridici techniky