Problemy s vytacenim pppd a diald

Vaclav Bittmann bittmanv na volny.cz
Středa Březen 8 20:25:16 CET 2000

Ahoj

mam nasledujici problem:
pokud mam nastaveno vytaceni pres pppd ( demand dialing), tak z konzole
i vsechny sluzby site pracuji korektne. Nicmene, jakmile se uyivatel
prihlasi do stanice W98/2k, ktera je konfigurovana pres DHCP, tak se mi
spusti vytaceni, ale zadne pakety pak spojenim neprojdou. DHCP
neprideluje zadnou adresu brany. Mam pocit, ze za to muze MS IExplorer,
ale nevim jak mu to prokazat.

A dalsi problem je, kdyz jsem se pokusil pppd nahradit diald ( moznost
skriptu, monitorovani ), tak jsem vsechna nastaveni premistil do
diald.conf, trochu predelal syntaxi. V pppd options jsem nechal jenom
asyncmap a name . Kdyz doslo na spojovani, tak se vsechno vytocilo, ale
po pokusu o pppd se spojeni prerusilo a pppd hodil do logu neco jako
Vzdaleny system se prokazal, ale ja se nemam cim prokazat ( presnou
hlasku muzu poslat, ale momentalne ji nemam po ruce ). Jeste verze RH
6.1, diald 0.99.1 ( z chipoveho CD s Iboxem ).

Diky za nasmerovani, Vasek B.