Problem s Fury 128

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Čtvrtek Březen 9 09:25:55 CET 2000

On Wed, Mar 08, 2000 at 09:20:40PM -0800, George Houdek wrote:
> Dobry den vsem :-))
> Mam problem s VGA Rage Fury 128 ATI . Instaloval jsem Linux SuSE 6.3 a pri instalu je pozadovany Mach64 instalovan pro tuhle card,ale Linux se hlasi jen v text a po zadani : startx me pise :
> "There is no link /var/X11R6/bin/x to /usr/X11R6/bin/xf86_xxxx wich is the brinary of the installed X-Server.
> Please link the files as mentioned above or install the X-Server and run XF86config again.
> I'm aborting now."
> Nastavoval jsem xf86config nekolikrate a nic ,porad to same .
> [...]

  Jestli to nebude tim, ze tu kartu mam taky a neni na ni Mach64...
    ...ale Rage128 - SaX by ji mel poznat a pokud ne, vnutte mu neco
  jako ATI Rage 128, Fury, Magnum

  xf86configurator ji nepozna - u SuSE je ke stazeni upraveny XF86Setup,
  nebo pouzijte SaX

  X-Server se jmenuje XFCom_Rage128

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl