Problem s Fury 128

George Houdek vmjv na freewwweb.com
Čtvrtek Březen 9 18:17:26 CET 2000

----- Original Message -----
From: Ferdinand Prantl <Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Thursday, March 09, 2000 12:25 AM
Subject: Re: Problem s Fury 128

pri instalu je pozadovany Mach64 instalovan pro tuhle card,ale Linux se
hlasi jen v text a po zadani : startx me pise :
> [...]
the brinary of the installed X-Server.
XF86config again.
moji VGA ATI Rage Fury 128 ne a ne najit a configurovat .

>   Jestli to nebude tim, ze tu kartu mam taky a neni na ni Mach64...
>     ...ale Rage128 - SaX by ji mel poznat a pokud ne, vnutte mu neco
>   jako ATI Rage 128, Fury, Magnum
>
>   xf86configurator ji nepozna - u SuSE je ke stazeni upraveny XF86Setup,
>   nebo pouzijte SaX

no dis ale SaX pouziju tak naskoci "pockej te prosim " a to je vse nic se
nedeje .
Jiz jednou jsem instaloval SuSE na jinej PC a v SaX naskocilo modre pole s
moznosti rostahovani  a zmensovani obrazu ale ted NIc saX je mrtvej .