Xhost

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Březen 9 11:05:34 CET 2000

Michal Belicek <belicek na asset.sk> wrote:
> Docetl jsem se v LDP o programu Xhost. Neni tam ale popsany kcemu to slouzi
> a to by me zajimalo. V manualu je jen pouziti. Ma to snad nejak umoznoznovat

To je dobre, ze se o nem moc LDP nezminuje. Nejlepsi by bylo, kdyby
u xhost rovnou napsali SMAZAT a NEPOUZIVAT a tim celou zalezitost
uzavreli. xhost je totiz bezpecnostni dira jak hrom.

alias xhost=xauth

PS: Dejte mi adresu pocitace/displeje, kde jste udelali "xhost +"
(nezkousel jsem, co a jak projde pres firewally - takze ted vynechme
peclive chranene site) a ja vam zahybu s okny, ze se budete divit
a "xhost +[...]" uz urcite nikdy vice nenapisete... (Zdravim Leose ;-)

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science