Xhost

mao na me38.nri.cz mao na me38.nri.cz
Čtvrtek Březen 9 10:20:47 CET 2000

On Thu, Mar 09, 2000 at 10:01:40AM +0100, Michal Belicek wrote:
> Docetl jsem se v LDP o programu Xhost. Neni tam ale popsany kcemu to slouzi
> a to by me zajimalo. V manualu je jen pouziti. Ma to snad nejak umoznoznovat
> remote hostu zobrazit na moji masine nejaky client nebo co. Umi to nekdo
> vysvetlit a rict prakticke pouziti?
> --
mate napr. 2 pocitace jeden s dobrou grafikou(nebo u nej nenom sedite), jeden s
rychlym procesorem.  a mate aplikaci napsanou pro X ktera potrebuje jet na
rychlem procesoru.

napisete: xhost +rychly
tim povolite aby se okna z rychleho zobrazovala tam kde sedite

prilogujete k rychlemu napisete:
DISPLAY=kdesedim.domena.cz:0.0;export DISPLAY

a pak tu aplikaci spustite a zobrazuje se u vas ale bezi na rychlem.
samozrejme v idealnim pripade.

xhost -rychly zase zrusite

mao