bootovaci disketa 1722kB

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Březen 10 07:36:32 CET 2000

> .. tak jsem ji zloulevelformatoval (fuj...) na 1722kB
To jen format, kdy je 82 stop misto 80 a 21 sektoru misto 18 ?

> Pri bootovani se jadro nahrava (tecky) a v okamziku, kdy se
> ma spustit se restartuje pocitac.
Kdysi jsem si s timhle formatem hral pod DOSem. Ma jednu nevyhodu -
nejde (normalne) cist. Aby sel, je potreba zavest maly rezidentni
program.

Pes je IMHO zakopany v BIOSu. Ten misto aby nacetl sektor s nejakym
vyssim cislem (napr. 19) jednoduse nebo se o to aspon pokusil, jenom
ohlasi chybu. Ten rezident si hlidal prekroceni "obvyklych" mezi u
parametru a v takovem pripade si pomoci elementarnejsich funkci sam
vystavil hlavu / nasel data.

Takze to IMHO nepujde, protoze zavadeni musi jit pres BIOS.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s