Problem s Fury 128

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Pátek Březen 10 07:58:32 CET 2000

Petr Skoda wrote:

> Ha, kdyz jsem se ptal, kdo ma ALL IN WONDER PRO 128, nikdo me neodpovedel,
> ted vidim, ze jsem mel radsi rict chipset (ten je asi stejny ATI Rage 128)
> Taky vam dela problem s XFCOM_RAGE128 ? Jak jsem popisoval drive?

Ne.

> Prepinani z X do konzole a zpet rozhodi barvy (aspon me a pomuze zmena

Tedy abych byl presny... Puvodne mi to delal, ale pak jsem se kouknul
bud do logu, nebo na konzoli co vypisoval server a tam stalo, ze
nejaka aplikace pouziva prilis barev z palety. Tak jsem si rek "ja
hlava dubova" a do /usr/X11R6/bin/startx pridal (zmenil)
serverargs="-bpp 16". Takze snad vam zvetseni poctu barev take pomuze.

> rozliseni)  A hlavne jede vam DOSEMu s console graphics ? Nebo taky tuhne
> s tmavou obrazovkou ?

DOSEMU jsem nezkoušel...

 Ing. Vladimír Bušek                          job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708