Problem s Fury 128

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Čtvrtek Březen 9 19:37:52 CET 2000

Ha, kdyz jsem se ptal, kdo ma ALL IN WONDER PRO 128, nikdo me neodpovedel,
ted vidim, ze jsem mel radsi rict chipset (ten je asi stejny ATI Rage 128)
Taky vam dela problem s XFCOM_RAGE128 ? Jak jsem popisoval drive?
Prepinani z X do konzole a zpet rozhodi barvy (aspon me a pomuze zmena
rozliseni)  A hlavne jede vam DOSEMu s console graphics ? Nebo taky tuhne
s tmavou obrazovkou ?

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *