Abit BP6, HPT366, ATA66

David Trcka trcka na poda.cz
Pátek Březen 10 08:56:10 CET 2000

On Thu, 9 Mar 2000, Martin Frys wrote:

> a s tim fstabem je to fakt - i v nem musi byt misto hda -> hde, ale

K tomuto mam jednu pripominku, kdyz v konfiguraci jadra nastavite, ze HPT366
se ma detekovat _pred_ obyc. IDE, tak se hda na hde nezmeni a nemusite nic
editovat.
S tim ostatnim nevim, podle me je v konfiguraci jadra zvoleno neco navic, co
tam byt nemusi a nema.

    David Trcka, network administrator
  PODA s.r.o., Internet Service Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
        Voice/Fax: +420 69 6612600