Abit BP6, HPT366, ATA66

Daniel Smolik Smolik na corpus.cz
Pátek Březen 10 09:37:50 CET 2000

David Trcka wrote:

> K tomuto mam jednu pripominku, kdyz v konfiguraci jadra nastavite, ze HPT366
> se ma detekovat _pred_ obyc. IDE, tak se hda na hde nezmeni a nemusite nic
> editovat.
> S tim ostatnim nevim, podle me je v konfiguraci jadra zvoleno neco navic, co
> tam byt nemusi a nema
Ja osobne jsem vcera nainstaloval 2.2.15pre13 + nove
ohlaseny patch od Andre Hedricka a vse jede OK.
Jeste poznamka pokud chcete , aby u pocitace fungoval
poweroff on shutdown tak ted staci pridat do prikazove radky
kernelu apm=power-off a funguje to. Huraaa !!!!!!!!!!!

				Dan

--
Daniel Smolik
http://www.corpus.cz