/etc/sysconfig/hwconf

MariánCavojský cavojsky na soria-grey.sk
Pátek Březen 10 14:31:48 CET 2000

Zdravim,

Chcel by som sa opytat, ci niekto nevie, ktory proces tento subor
%subj% upravuje a preco. Na co je vlastne tento subor. Obcas sa mi
stane ze po nabootovani linuxu (RH 6.1 Cartman nie cz) mi nefunguje
klavesnica ani mys (bootujem do textoveho rezimu). Pocitac mam
pripojeny k sieti a da sa nan prihlasit. Po sieti musim kill-nut 'gpm'
potom sa mi rozbehne klavesnica. Ked potom spustim gpm tak mi to znovu
zamrzne. Klavesnica sa v oboch pripadoch buffruje len programi uz
tieto informacie nedostavaju. Ked killnem gpm zobrazia sa vsetky
klavesy, ktore som stlacil.

Predtym som to riesil tak, ze som prepisal cely adresar /etc udajmi zo
stareho systemu, ktory mi este zostal na druhom disku. Je to tiez RH
6.1 Cartman. Bol instalovany ked som este nemal 13GB disk. Teraz je
systemovy 13GB a druhy 4GB.

Neviem kedy preco mi zacne gpm blokovat klavesnicu. Je to zatial pre
mna nahodne. Jednoducho po niektorom restarte mi to prestane fungovat.
Naposledy to bolo pred mesiacom. Dnes tiez, ale teraz sa mi podarilo
zistit, ze staci prepisat %subj% suborom zo stareho systemu a zase
vsetko funguje. Neviete mi poradit cim by to mohlo byt?

Este nieake informacie o systeme: RH 6.1 Cartman, hda MAXTOR 13GB, hdb
WDC 4,3GB, hdc WDC 850MB, hdd TOSHIBA DVD-ROM, MB QDI Titanium IIB+,
mys Genius Net Mouse Pro PS/2

Ja hlupak som si zabudol odlozit chybny %subj%, Ak sa to stane znova
budem mozno vediet dodat viac informacii.

Vdaka za kazdu radu.

Marian 'Cavo' Cavojsky
cavo na soria-grey.sk