/etc/sysconfig/hwconf

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Březen 10 15:15:38 CET 2000

> Chcel by som sa opytat, ci niekto nevie, ktory proces tento subor
> %subj% upravuje a preco. Na co je vlastne tento subor.

Na RedHatu mate balicek kudzu, ktery si po startu olizne hw a porovna
konfiguraci s minulou a pripadne nabidne pridani - odebrani ovladacu.
Ao a minulou konfiguraci hw ma ulozenou prave tam.

> Predtym som to riesil tak, ze som prepisal cely adresar /etc udajmi zo
> stareho systemu, ktory mi este zostal na druhom disku.

No asi bude nejlepsi "rpm -e kudzu".

> ... teraz sa mi podarilo
> zistit, ze staci prepisat %subj% suborom zo stareho systemu a zase
> vsetko funguje. Neviete mi poradit cim by to mohlo byt?

Ta detekce neni dokonala a asi "najde" hw, ktery tam vubec nemate a
nuti jadro, aby se s nim bavilo.
Pryc s nim !!

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz