/etc/sysconfig/hwconf

MariánCavojský cavojsky na soria-grey.sk
Pátek Březen 10 16:39:06 CET 2000

On 3/10/00, 3:15:38 PM, "Miroslav BENES" <mbenes na tenez.cz> wrote
regarding Re: /etc/sysconfig/hwconf:

> Na RedHatu mate balicek kudzu, ktery si po startu olizne hw a porovna
> konfiguraci s minulou a pripadne nabidne pridani - odebrani ovladacu.
> Ao a minulou konfiguraci hw ma ulozenou prave tam.

> No asi bude nejlepsi "rpm -e kudzu".

> Ta detekce neni dokonala a asi "najde" hw, ktery tam vubec nemate a
> nuti jadro, aby se s nim bavilo.
> Pryc s nim !!

Je to mozne, kudzu som neodinstaloval, ale ani nic nehlasil, ze by
nasiel. Predtym aspon nieco hlasil, ale dnes pri restarte urcite nic
nehlasil. Ale skusim ho odinstalovat, asi to bude lepsie.

Vdaka.

Marian 'Cavo' Cavojsky
cavo na soria-grey.sk