ping -c 1 neposloucha

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Sobota Březen 11 18:14:55 CET 2000

On 11 Mar 2000, Leos Bitto wrote:

> : > (ne CZ) a vsechno funguje jak ma. Ping je z netkit-base-0.10-37.i386.rpm.
> : > Ze by dalsi z "vylepseni" CZ verze RedHatu?
> :
> : Jak se pozna CZ verze ? - ja si stahnul z muni to iso image z
> :
> :   ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/linux/redhat/redhat-6.1/iso/
> :
> : a z toho jsem instaloval - package mam taky netkit-base-0.10-37
>
> To je oficialni americky RedHat 6.1, tj. to same co pouzivam ja. A vsude mi
> ten ping funguje jak ma...

Tak to nechapu - myslel jsem jestli to treba neni smp verzi - zkusil jsem
to jeste na jinych masinach a nikde mi to nechodi - ping na neexistujici
masinu nekonci a i kdyz zadam -c 1 tak to pinka porad dal. Jakou syntaxi
pouzivate ? - jestli nekde nedelam chybu. Podotykam ze pinkam na
momentalne nedostupnou masinu.