ping -c 1 neposloucha

Sobota Březen 11 19:08:10 CET 2000

Petr Simek (petrsi na jcu.cz) wrote:
: On 11 Mar 2000, Leos Bitto wrote:
:
: > : > (ne CZ) a vsechno funguje jak ma. Ping je z netkit-base-0.10-37.i386.rpm.
: > : > Ze by dalsi z "vylepseni" CZ verze RedHatu?
: > :
: > : Jak se pozna CZ verze ? - ja si stahnul z muni to iso image z
: > :
: > :   ftp://ftp.fi.muni.cz/pub/linux/redhat/redhat-6.1/iso/
: > :
: > : a z toho jsem instaloval - package mam taky netkit-base-0.10-37
: >
: > To je oficialni americky RedHat 6.1, tj. to same co pouzivam ja. A vsude mi
: > ten ping funguje jak ma...
:
: Tak to nechapu - myslel jsem jestli to treba neni smp verzi - zkusil jsem
: to jeste na jinych masinach a nikde mi to nechodi - ping na neexistujici
: masinu nekonci a i kdyz zadam -c 1 tak to pinka porad dal. Jakou syntaxi
: pouzivate ? - jestli nekde nedelam chybu. Podotykam ze pinkam na
: momentalne nedostupnou masinu.

Zkousim presne to co tu bylo napsano: "ping -c 1 pocitac" a
"ping -w 1 pocitac". Oboji po kratkem timeoutu skonci. Zkousel jsem to
na vice strojich s RH 6.1, s i bez smp, a funguje to tak vsude.

Leos Bitto