ping -c 1 neposloucha

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Sobota Březen 11 20:43:56 CET 2000

On 10 Mar 2000 19:38:07 +0100, Petr Simek wrote:

: Zrejme to zmenili - ten ping je vubec nejaky divny. V manualu se pise
: o parametru -w ktery by to mel resit -

:      -w waitsecs
:              Stop ping execution after waitsec seconds. This option is
:              useful when trying to ping unreachable hosts.

: ale zkousel jsem a moc neresi ... :-((

Zmatky s pingom su znama vec - mne tiez prestali fungovat
skripty :-( Bugzilla tvrdi, ze v rawhide uz -w funguje.
Preco to Alexej Kuznecov takto zmrvil a zaviedol nekompatibilitu,
je vo hviezdach.

BTW, pokial vam nieco v RH nechodi, http://bugzilla.redhat.com/bugzilla/
je skutocne dobry zdroj - je rychlejsie checknut tam, ako
rozputat nekonecny thread.

Zdravi
--
					Stano