Exim nebo sendmail

Peter Lacus zorba na pobox.sk
Sobota Březen 11 06:57:45 CET 2000

Milan Zamazal wrote:

> Přes dselect se to tak úplně snadno instalovat nedá, protože vzhledem
> k tomu, že není dovoleno šířit binárky qmailu, musíte mít instalováno
> základní vývojové prostředí a po instalaci zdrojáků přes dselect si
> qmail sám zkompilovat (alespoň tomu tak bylo, když jsem to naposledy
> zkoušel).  To samozřejmě může teoreticky ovlivnit i bezpečnost vlivem
> chyb ve vašem vývojovém prostředí.

napriek tomu sa binarky qmailu siria, konkretne su v instalacii Corel
Linuxu a to dokonca vo formate .deb (SLINK). Corel Linux inak vyzera
celkom zaujimavo, ako MTA ma standardne Qmail, ako FTPD ProFTPD atd. -
na to, ze to ma byt distribucia pre BFU, je to pre mna dost
prekvapujuce, ale zaroven potesujuce.

Bedo.