Exim nebo sendmail

Pondělí Březen 13 19:03:15 CET 2000

Peter Lacus napsal:

> napriek tomu sa binarky qmailu siria, konkretne su v instalacii Corel
> Linuxu a to dokonca vo formate .deb (SLINK). Corel Linux inak vyzera

Hmm. Ted zrovna nemam to CD pri sobe, ale Debian siri qmail jako qmail-src.
Tzn. v to .deb jsou zdrojaky, .diff soubory a pripraveny makefile pro
vytvoreni binaryniho qmail.deb baliku. Ten si ale kazdy musi prelozit sam.

> celkom zaujimavo, ako MTA ma standardne Qmail, ako FTPD ProFTPD atd. -
> na to, ze to ma byt distribucia pre BFU, je to pre mna dost
> prekvapujuce, ale zaroven potesujuce.

Hmm. qmail-corel - asi ty zmeny konzultovali s autorem

				Petr Čech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz