Scheduler pro KDE

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Březen 13 08:52:34 CET 2000

> Dňa So, 11 mar 2000 ste napísali:
> Na site http://www.tuxfinder.com zadaj klucove slovo casio. Ide o soft
> casio.
> Ja ho mam vo verzii 2.2 neviem mozno ze je uz novsia.
>
> Ing. Igor KILIAN

Trochu to jeste upresnim. Jde o aplikaci, ktera "vytahne" potrebna data z
diare a ulozi je do ASCII souboru. Tedy nikoliv primo planovaci sw. Ja verzi
2.2 mam pripravenou k pouziti, ale v praxi jsem to jeste nezkusil. Puvodni
propojovaci kabel s tim nechce fungovat  a kabel, jehoz zhotoveni je velmi
podrobne posano u tohoto programu, jsem jeste nevyrobil. Jinak take program
Casio2.2 je obsazen na CD distribuce Debian 2.1 cz vydané CPressem.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz