Scheduler pro KDE

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Březen 16 16:44:07 CET 2000

Také doplním... program jsem zkoušel na RedHatu 6.1:
 * data mi ukládá do souboru.db - tedy ne ascii
   (ale to je možná jen nastavením)
 * při úspěšném dokončení všech operací konční s core :)
 * neřeší vazbu na nějaký plánovač pod KDE

Napadlo mne, že bych mohl vytvořit nějaký interface mezi KOrganizerem a
Kasiem, ale nevím, jestli bych na to našel dost času...

Slávek.