initrd

Jan Klugl jan.klugl na pikebo.cz
Pondělí Březen 13 09:24:47 CET 2000

Zdravim,
snazim se vytvorit root na ramdisku. Postupoval jsem podle dokumentace
v src/Documentation/initrd.txt. Vytvoril jsem maly kernel s podporou,
image s root fs, zeditoval lilo.conf a zkusil nabootovat.
Vypsalo to Loading........................................
a po dvou radcich tecek to zmrzlo, totalne.
To image ma asi 20MB, jaka je max. velikost ramdisku?
Image je na 'normalnim' rootfs v /boot/initrd.img, ale jak se ma
natahnout,
kdyz jeste neni pripojeny rootfs? v lilo.conf mam
initrd=/boot/initrd.img.
Kde je zakopan pes?

diky

--