Problem s GNOME pres NFS

Michal Ludvig mic na logix.cz
Pondělí Březen 13 10:48:53 CET 2000

Dobry den,
Mel jsem nekolik pracovnich stanic, jejichz /home jsem vcera nahradil
sdilenym adresarem ze serveru. Vsechna data jsem na ten novy home
prekopiroval, uid, gid nastavil ale presto nefunguje GNOME - objevi se jen
modra obrazovka a nemuzu s tim nic delat (jen "odhlasit" pres
ctrl-alt-bs). KDE funguje v pohode, textove prihlaseni taky.
Adresar je rw, exportovany jako root_squash. Nevite co by s tim mohlo byt?
Taky pouzivame NIS, ale to vypada, ze funguje OK (autentifikace uzivatelu
pro KDE i text je bez problemu).

Nemate nejaky napad, cim by to mohlo byt? Nepouziva GNOME nejake zaludne
soubory, ktere by museli byt lokalne?

Diky

Michal Ludvig